Sunday, July 15, 2012

Sejadah Cinta (episod 2)

Eh...Qistina kadang-kadangkan saya rasa tak tahu nak buat apa, tak ada aktiviti hujung minggu...Qistina sahabat Putri, yang sentiasa bersama-sama Putri kala senang atau susah, walaupun berbeza usia bukan penghalang untuk Putri berkawan dengan Qistina...Qistina tempat Putri meluahkan perasaan marah, geram dan suka...Qistina banyak memberi kata-kata positif dan semangat kepada Putri.


Putri jom kita jalan-jalan hujung minggu ni nak tak, kita pergi KL nak dah lama tak "shopping", Putri bukan seorang yang suka shopping tapi kalau diajak untuk berjalan-jalan Putri tidak menolak...Eh...ok juga tu, saya pun dah lama tak pergi KL.

Setiba mereka di KL Qistina dan Putri menghabiskan masa berjalan-jalan disekitar Kuala Lumpur, bandaraya yang sangat pesat dengan manusia dari pelbagai pelusuk negeri dan negara. Qistina memang suka "shopping" walaupun dalam keadaan kesempitan duit biar tidak makan janji dapat "shopping" itulah Qistina, berbeza pulak dengan Putri seorang yang sangat berjimat membeli hanya barang-barang yang penting sahaja.

Bagi Putri biarlah dia menghabiskan duit untuk keluarganya. Putri mudah rasa serba salah jika dia tidak mengutamakan duit itu untuk keluarga, itulah faktor utama Putri kurang "shopping".


p/s : selamat membaca...